Des de Val d’Aran by UTMB® compartim la preocupació de la societat mundial sorgida pel brot del Covid-19. En primer lloc, volem mostrar el nostre suport a les persones i comunitats que hagin patit la malaltia o algun dels seus problemes col·laterals, així com el nostre agraïment a aquelles persones que treballen cada dia en primera línia combatent aquesta crisi.

La informació amb relació al Covid-19 canvia a diari i, com a organitzadors de la Val d’Aran by UTMB®, estem molt pendents de les directrius i consells de les nostres autoritats sanitàries amb qui estem en contacte regular directe i enterament a la seva disposició .

A dia d’avui (15 de març), falten més de 3 mesos per a la celebració de les proves i per això seguim treballant amb normalitat, des de casa, per a la celebració de les nostres proves i en aquest moment no tenim previst ni cancel·lar, ni posposar el nostre esdeveniment. Continuem avaluant la situació contínuament, juntament amb Aran Salut i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Els primers dies de maig, i d’acord amb la situació, prendrem les decisions i mesures oportunes, prioritzant la seguretat i salut dels corredors, acompanyants i públic en general.

No obstant això, vista la situació, i amb l’objectiu d’alliberar de treball innecessaris al personal sanitari augmentem el termini de lliurament dels certificats mèdics fins al 5 de juny.

La nostra prioritat avui i sempre és la seguretat dels nostres corredors, els seus acompanyants, els voluntaris i els espectadors, igual que tots els esdeveniments que formen part de la família UTMB®.

Per tot això, seguim molt pendents de l’evolució de la situació, mantenim tots els nostres canals d’informació oberts i facilitarem amb immediatesa qualsevol novetat.

És important que tots seguim els consells i protocols proposats per les autoritats sanitàries (mesures de protecció bàsiques segons la OMS). Entre tots podem vèncer aquesta crisi.